I Never did Fit in.
I Love Scandal, Demi Lovato and J. Cole | Music is A Lifestyle.| Love. Live .Be Happy.

29th August 2014

Photo reblogged from Days of Our Lives with 11 notes

lovesddl32:

😍 Look at this sexy beast

lovesddl32:

😍 Look at this sexy beast

29th August 2014

Photoset reblogged from Z with 4,207 notes

Source: yoloovoxodrizzy

29th August 2014

Photo reblogged from Z with 33 notes

ovo-katherine:

“Me and Cole…on a Tuesday.”

ovo-katherine:

Me and Cole…on a Tuesday.”

Source: ovo-katherine

29th August 2014

Link reblogged from Quiet As It's Kept... with 11,919 notes

Walmart security guard shoots 'shoplifting' mother dead in parking lot as she tries to escape with two young children →

ctron164:

iphotographlove:

cuntfear:

jcoleknowsbest:

likehercoffee:

theblacksophisticate:

I am SO goddamned tired of this shit. 

damn, they won’t let up. we can’t run and we can’t surrender. what do they expect us to do? they killed this woman over what some merchandise? you let out on some garments what twisted universe do you gotta come from when a overtime punching rent-a-cop even bothers to chase and then pull a gun? smh rip because there is nothing but war on this side of the final curtain.

I cannot.. I can’t….

Why is the Walmart security guard armed with a firearm? this is appalling

So stealing is punishable by death now?

I’m tired of this happening and when we get outraged people are shocked.

Source: theblacksophisticate

29th August 2014

Photoset reblogged from Quiet As It's Kept... with 39,503 notes

ctron164:

funnyordie:

via Cop v. Black Guy

Damn that was deep

Source: funnyordie

29th August 2014

Photo reblogged from Lazy Except When Cooking with 740 notes

lazyexceptwhencooking:

journalisticjoe:

lazyexceptwhencooking:

buzg:

Simpler times
Welcome back Baby Ella


Poor Ella is down a parent because of the stupid adults in her life.

And Oliva is somewhere across the world? Who’s doing my boos hair?

 I hope Cyrus got a black nanny!

lazyexceptwhencooking:

journalisticjoe:

lazyexceptwhencooking:

buzg:

Simpler times

Welcome back Baby Ella

Poor Ella is down a parent because of the stupid adults in her life.

And Oliva is somewhere across the world? Who’s doing my boos hair?

I hope Cyrus got a black nanny!

Source: buzg

28th August 2014

Photo with 11 notes

😍 Look at this sexy beast

😍 Look at this sexy beast

Tagged: tony goldwynCutiescandal

27th August 2014

Photo reblogged from The Truth Will Seth You Free with 155 notes

olitz4ever:

wereworldsurvivor:

olitz4ever:

The thirst is real. I see you Darby

Lol! Is this recent or from last year’s crap…er, show..?

Probably from last year’s crap *kanyeshrug* Got it from instagram.

Lol Darby doesn’t have any fucks to give shes not even being subtle.

olitz4ever:

wereworldsurvivor:

olitz4ever:

The thirst is real. I see you Darby

Lol! Is this recent or from last year’s crap…er, show..?

Probably from last year’s crap *kanyeshrug* Got it from instagram.

Lol Darby doesn’t have any fucks to give shes not even being subtle.

26th August 2014

Photo reblogged from You're not a mess, you're brave for trying with 49,982 notes


San Francisco by (Phoenix.Wang)

San Francisco by (Phoenix.Wang)

Source: R2--D2

26th August 2014

Post reblogged from Z with 23,481 notes

youngblackandvegan:

i do not chase people

i do not chase men, and i do not chase friends

hell, i don’t even chase family

i’m here, and i’m important

i’m not running after people to prove that i matter

Source: youngblackandvegan